hoe kan je het beste klaarkomen zonder iets in je vagina te stoppen?

Toegevoegd na 2 minuten:
als vrouw?

Toegevoegd na 1 dag:
want alleen simuleren is niet genoeg. ik wil meer zeg maar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

De meeste vrouwen kunnen sowieso het beste klaarkomen zonder dat er iets in hun vagina gestopt hoeft te worden.

De meeste vrouwen kunnen het beste klaarkomen door stimulatie van de clitoris. En die zit toch echt buiten de vagina. Er bestaat ook wel zoiets als een vaginaal orgasme, maar dat is zeldzamer.

In de bronnen heb ik twee links gezet met goede informatie: één over de clitoris, één over vrouwelijke masturbatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als vrouw, door je clitoris te stimuleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt zelf beter dan iets in de vagina te stoppen :-/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, me dunkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
langs komen mag ook...hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Langskomen, aankloppen, klaarkomen? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stippel u vergeet het belangrijkste....
de deur achter u te sluiten? hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie weten dat ze 15 jaar is he? Schandalige voorstellen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trieste reacties.
Er is geen "beste" manier die bij elke vrouw de beste is.
Je zult zelf moeten ontdekken wat het beste werkt.
Ik ken vrouwen die oraal heel makkelijk klaarkomen of gewoon met vingeren, daarnaast kun je ook tantra proberen dat is wel iets anders maar dan lukt het zelfs zonder de vagina aan te raken. Anale stimulatie kan ook voor een orgasme zorgen etc. etc..
Dus mogelijkheden genoeg om zonder vaginale penetratie klaar te komen gewoon experimenteren.
Have fun..